بازی بهتر

نقد و بررسی تربیتی بازی های الکترونیکی
بازی بهتر
.
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سایت commonsensemedia.org

سایت کامن سنس مدیا که می توان به فارسی آن را حس مشترک رسانه ای صدا کرد، یکی از سایت های پربازدید انگلیسی زبان است که با رتبه ی زیر 10 هزار الکسا در جهان، جایگاه قابل قبولی را برای خود در میان وب سایت های نقد و بررسی تولیدات رسانه ای ایجاد کرده است.

شعار این سایت ، رتبه بندی آموزش و مشاوره به کودکان خانواده ها و مدارس است. در واقع جامعه هدف این وب سایت را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند.

در خصوص ماموریت خود اینگونه گفته است که کامن سنس قصد دارد با نقد و بررسی و مشاوره های خود به رشد کودکان در دنیای کنونی که مملو از انواع  رسانه ها و تکنولوژی هاست کمک کند. او می خواهد به والدین، معلمان و سیاست گذاران از طریق ارائه ی اطلاعات غیر مغرضانه،‌ دستگاه های مطمئن و ابزارهای خلاقانه جهت مهار سوء تاثیر های ناشی از قدرت رسانه ها بر زندگی کودکان یاری دهد. به همین حهت نقد و بررسی های خود را در دسته بندی های بهترین فیلم ها، شبکه های تلوزیونی، کتاب ها، باری ها، نرم افزارها، وب سایت ها و آموزش ها ارائه داده است.


  • ۹۴/۰۶/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی