بازی بهتر

نقد و بررسی تربیتی بازی های الکترونیکی
بازی بهتر
.
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

وب سایت gamespot.com

گیم‌اسپات یک وب‌گاه اطلاع‌رسانی بازی‌های رایانه‌ای است که اطلاعاتی شامل نقدها، اخبار، دانلودها، تصاویر و راهنمای بازی‌هاست. این وب‌گاه در مه ۱۹۹۶ و توسط پیت دیمر و وینس برودی ایجاد شد. این شرکت توسط زدنت خریداری شد که خود این شرکت نیز توسط سی‌نت خریداری گشت. گیم‌اسپات اکنون جزو ۲۰۰ وب‌گاه پر بیننده دنیاست. یکی دیگر از دامنه های این سایت Gamecenter.com می باشد. این وب سایت معتبر و بزرگ خبری گیم هر ساله نمایشگاه بزرگ E3 را به شکل زنده پخش می کند.

در سال ۲۰۰۴ گیم‌اسپات برنده "بهترین وب‌گاه بازی‌های رایانه‌ای" از طرف تلویزیون اسپیک شد. دامنه گیم‌اسپات در سال ۲۰۰۸ نزدیک به ۶۰ میلیون بیننده داشته‌است.

  • ۰
  • ۰

سایت metacritic.com

سایت متاکریتیک مجموعه ی بزرگی از نقد و بررسی در خصوصی انواع سرگرمی ها را ارائه می دهد. این سایت با رتبه خارق العاده 1466 در جهان یکی از قدیمی ترین سایت های حوزه نقد و بررسی سرگرمی به شمار می رود.

این سایت در سال 1999 و با ایده جمع آوری آرای منتقدین و نمره دادن به آنها کار خود را آغاز نمود و در سال 2001 سایت خود را راه اندازی کرد.

متاکریتیک هدف خود را کمک به کاربران برای مصرف زمان و پولشان برای بهترین و با کیفیت ترین سرگرمی ها می داند و برای این مورد آرای مختلف را در خصوص یک موضوع کنار هم قرار می دهد تا به کاربر برای اخذ تصمیم بهتر کمک کند.

این سایت مطالب خود را در موضوعات فیلم، بازی، شبک های تلوزیونی و موسیقی به کاربران خود ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰

سایت commonsensemedia.org

سایت کامن سنس مدیا که می توان به فارسی آن را حس مشترک رسانه ای صدا کرد، یکی از سایت های پربازدید انگلیسی زبان است که با رتبه ی زیر 10 هزار الکسا در جهان، جایگاه قابل قبولی را برای خود در میان وب سایت های نقد و بررسی تولیدات رسانه ای ایجاد کرده است.

شعار این سایت ، رتبه بندی آموزش و مشاوره به کودکان خانواده ها و مدارس است. در واقع جامعه هدف این وب سایت را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند.

در خصوص ماموریت خود اینگونه گفته است که کامن سنس قصد دارد با نقد و بررسی و مشاوره های خود به رشد کودکان در دنیای کنونی که مملو از انواع  رسانه ها و تکنولوژی هاست کمک کند. او می خواهد به والدین، معلمان و سیاست گذاران از طریق ارائه ی اطلاعات غیر مغرضانه،‌ دستگاه های مطمئن و ابزارهای خلاقانه جهت مهار سوء تاثیر های ناشی از قدرت رسانه ها بر زندگی کودکان یاری دهد. به همین حهت نقد و بررسی های خود را در دسته بندی های بهترین فیلم ها، شبکه های تلوزیونی، کتاب ها، باری ها، نرم افزارها، وب سایت ها و آموزش ها ارائه داده است.


  • ۰
  • ۰

سایت 148Apps.com

این سایت از سال 2008 میلادی و و بعد از راه افتادن iTunes فروشگاه اینترنتی نرم افزار های IOS مربوط به شرکت اپل کار خود را شروع کرده است و هدف خود را معرفی  بهترین نرم افزارهای IOS قرار داده است تا کاربران در مواجه با حجم زیاد نرم افزار ها سردرگم نشده و با مطالعه نقد و بررسی ها بهترین نرم افزار ها را جهت خرید و استفاده بشناسند.

نام 148 هم به این دلیل انتخاب شده که در زمان شروع به کار نرم افزار، حداکثر تعداد نرم افزار قابل نصب روی گوشی های آیفون 148 عدد بوده است که البته در نسخه های بعدی این عدد افزایش یافت ولی اسم آن روی این سایت باقی ماند.

سردبیر این سایت شخصی به نام  راب ریچ می باشد.